arton heliga år

Jag vet att jag är helkass på att uppdatera, har faktiskt varit upptagen med att ha lov och har även jobbat tre stängningar i rad. Utmattande men ändå jättekul för jag har ganska bra jobb med ganska bra kollegor. I alla fall, förra lördagen hade E middag hemma hos sig för att fira henne, och sedan tog vi tåget till Göteborg. Det var en tragglig kväll och allting gick inte som vi hade velat men under några få stunder hade jag ändå kul, och det hoppas jag att även hon hade.
 
Sedan har lovet bara runnit iväg, vet knappt vart dagarna tar vägen. Imorgon käkar jag massa go mat på Falkenbergs Strandbad (där jag jobbar) med A.G och efter det kanske det blir utgång, vem vet liksom? Hoppas ni har haft ett fint lov, det lider ju mot sitt slut nu. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback