ett stort beslut

//Klicka på bilden för att komma till min nya blogg, eller på länken nedanför//
HALLÅ! Jag har bokstavligen under natten skaffat en blogg på devote, fixat med designen och även skrivit mitt första inlägg där. Det gör på ett sätt ont i mig att säga det eftersom jag har bloggat på blogg.se i snart 8 år, men jag kan ju alltid byta tillbaka igen om jag inte trivs där. Anledningen är att jag behöver en liten förändring och devote är mycket anpassad till texter och är väldigt stilrent.
 
Så numera kommer ni hitta mig på http://entextomdagen.devote.se/
FÖLJ MED NU, stanna inte kvar och ruttna här. Puss puss!!

Kommentarer

Lås aldrig denna blogg!! Mår så himla bra av att läsa dina fina texter.

Svar: Kan aldrig tacka dig nog för dina fina ord!!
vivitraan.blogg.se

2015-01-22 - 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback