my turtlelele


Alltså trivs så väldans i min nya turtleneck, dör för den. Har typ fått två nya BL-följare, välkommen välkommen! Blir så glad när man ser att det har ökat med en siffra trots att jag inte är världens bästa på att uppdatera. Skolan går trögt framåt, det som håller hoppet uppe är studentfesten som är imorgon, och Ed Sheeran som jag ska se om en vecka, cirka.
  Imorgon ska jag hinka alkohol i stora lass och för en stund skita i att jag börjar 8.50 dagen efter.. Vem bryr sig ens? Nu ska jag hänga på tumblr och dricka kaffe i stora lass, love uuu

Kommentarer

Vart har du köpt den? Verkligen jätte fin!!
Tack i förhand :)

Svar: Åhh köpte den på Second Hand här i Falkenberg, men det står att den kommer från Indiska, så kolla där! :)
vivitraan.blogg.se

2014-11-05 - 06:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback