time to get it moving

Har typ lust att skriva lite, men jag vet inte riktigt om vad. Men jag kan ju i alla fall börja om att berätta om min natt, som var riktigt lång. Jag gick inte och la mig förrän 3 på natten för att jag satt och kollade på Glamourama, som jag för övrigt är helt fast i. Typ en lite serie om Michaela Forni, Anna Hibbs och Petra Tungården från 2010. Så snappade jag upp att PH-Cimon och Michaela Forni har varit tillsammans, och så hamnade jag på hennes gamla blogg och läste lite på hans blogg också för att kunna koppla allt, så det blev en liten för sen kväll.
   Vill också ha vänner som jag kan dricka vin med på vardagarna, usch vad jag saknar vin men just nu är det bäst om jag drar ner på det för jag har förlorat så himla mycket hjärnceller, jag märker typ skillnad och det är det som är sjukt. Annars så lyssnar jag på "Ni**as in Paris - Kanye West, Jay-Z", blivit heeeelt besatt, IGEN.
   Har tänkt på en rolig sak som jag skulle vilja göra, nämligen en blind-date! Det måste jag verkligen göra någon gång, jag har ju typ gjort det, men då har jag bara varit ute efter en sak som inte hade ingått snackande. Alltså verkligen gå in för en blind-date och anstränga sig typ, det är cirka det jag vill göra.
   Massa massa tankar. Ojojoj. Här får ni lyssna på en gammal favvo:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback