älskling, det kommer aldrig bli vi


Det lönar sig inte att lägga sig sent och det förstår man när man vaknar alldeles för sent också. Fick bli att jag skippade första lektionen, umgicks med A.G lite, och så tyckte jag att det var en ytterst bra idé om vi åt tillsammans också för 10.50 öppnade matsalen vilket innebär att jag ändå har 10-20 minuter innan jag skulle till tandläkaren, men så öppnade matsalen några minuter senare och så tog det tid att gå dit också så jag kom cirka 5-10 minuter försent. Ändå fick jag en klistermärke för att jag var så duktig, ja man kan få klistermärke även om man är 18 år, verkar som om jag aldrig vill växa upp ändå. Nu ska jag skriva lite på projektarbetet. Hoppas ni har haft en trevlig morgon!
 
p.s såg även att jag fått en ny BL-följare, välkommen, hoppas du kommer trivas. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback