massa fika och konstiga drömmar


He-hej. Fikade med A.G igår efter att hon slutade skolan. Själv lämnade jag skolan vid 12-13 och åkte hem och drack mitt eftermiddagskaffe, vilket satt jättebra innan jag väl åkte iväg till stan och mötte upp A.G igen. Där satt vi och pratade för att S skulle jobba sitt sista jobbpass. Medan vi satt där kom jag och A.G på världens Game Plan, alltså om ni någonsin behöver en plan/lögn utan kryphål så frågar ni oss.
  Längtar halvt till imorgon pga högskoleprovet, men på kvällen blir det festligheter för fina E fyller år. Har köpt värsta bra presenten, hoppas hon blir glad.
  Haft riktigt konstiga drömmar de senaste kvällarna, då jag drömt om dåvarande killar jag varit med. Det kryper lite i kroppen att man inte ens kommer undan i sömnen. Jaja, hoppas det blir en bra dag idag även om det regnar. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback