midnight talk is the real talk

Sitter och "snackar" ft med soulie, det som är skönt med att prata med henne är att man inte alltid behöver prata utan ibland kan man faktiskt chilla på livet, men annars så har vi haft skrattfest ikväll då jag försökt imitera emojis på snapchat. Ni kanske får smakprover någon gång när jag kan lita på att ni skrattar lika mycket som jag åt mina egna snapchats. Ja ni, min soulie, hon är bäst i världen.
 
Det känns bra att inte vara kär, ja jag ändrade ämne, för jag började tänka på det, det där med att vara kär, och så bestämde jag mig för att det känns bra att inte vara kär. Att vara präglad av någon annan, att hur ens humör är beror på sin partner, så vill jag aldrig att det ska vara. När jag blir kär så ska jag vara glad, jag ska vara så lycklig att de enda tårarna folk kommer se är glädjetårar, när jag blir kär då vill jag att han behandlar mig som en drottning, precis som jag kommer behandla honom som en kung. Då vill jag att mitt förhållande ska vara bäst i världen, inga kompromissar ska göras, de ska inte behövas, för när jag blir kär kommer han vara perfekt för mig, trots imperfektioner som omvärlden kommer hitta. Ja ni, det där med att vara kär ska vara bäst i världen för mig, när det väl händer då. Om ni är kära så hoppas jag att ni är så kära som jag precis beskrev, never settle for less, my loves.
 
Nu slocknade nog soulie, hoppas hon drömmer om mig hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback