Ny början krävs nytt mod.

Tror jag är redo att börja blogga regelbundet igen, känns skönt att börja dokumentera allting även om jag har missat att skriva om helsjuka saker. Dagarna flyger så fort förbi så man hinner knappt uppleva dem. Jag har äntligen tagit körkort, ytterst stolt över det, och så har jag köpt ett moln som ni kan se på bilden ovan, och jag planerar att bo i det resten av mitt liv. Idag ska jag jobba, och jag har bestämt att spara alla pengar som jag får nu i några månader för det finns en sak som jag verkligen verkligen vill köpa, hoppas jag klarar det!
 
Annars så är stundetroligheterna i fullgång, första studentfesten har redan varit och då var jag och A.G utklädda till mimare, och OJ va kul vi hade trots en sunkig förfest för min del. Nästa gång sitter jag nog hemma och klunkar en flaska vodka själv. Men annars så trivs vi så hjärtligt så!
Så nu ska jag sitta och pilla lite på designen och hoppas på att det ser någorlunda bättre ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback