ett jävla hyss om hur man ska leva sitt liv

 
För er som har kollat på PH kan man ju inte ha undgått att de sociala medierna har typ exploderat enda sedan Paow kom in. Det första hon gör är att knulla Calle, och man ser ju hur samhället är uppbyggt när folk börjar kalla henne för hora och massa skit. Vet ni ens vad hora är? Hora är med andra ord prostituerade kvinnor/män och prostitution kallas den verksamhet där en eller flera personer utför sexuell handlingar åt en annan mot pengar eller annan direkt ersättning, taget direkt från Nationalencykopedin som faktiskt är en säker källa så kom inte med bullshit om att det det är feldefinerat.
    Jag blir rasande faktiskt, jag blir så sur, eller mer besviken, besviken för att det är 2014 och vi fortfarande inte gått förbi stadiet att män och kvinnor borde ha lika rättigheter inom allt. Jag menar hade Calle knullat Paow första dagen han kom in så hade han kallats för kung, men nu när det är tvärtom så kallas Paow för hora. Snälla någon, vad håller ni på med? Detta är bara en av många anledningar till varför feminister behöver finnas i denna värld. Så idag hyllar jag Paow, för att hon var kåt och hon gjorde det hon ville, nej hon är ingen hora för det, hon är bara en king.
   Vissa knullar för känslan, vissa knullar för att de är kåta, vissa knullar för bekräftelse. Who gives a fuck? Jag knullar för jag älskar det, vad knullar du för liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback